Za nim ujrzysz Światłość



List Czytelniczki:
- „Witam serdecznie Pani Alicjo
W zeszłym roku straciłam oboje moich najukochańszych rodziców. Oboje zmarli nagle w ciężkich chorobach - wiosną zmarł mój tata, a jesienią moja mama. Ani ja, ani już na pewno oni nie spodziewali się tego. Bardzo, ale to bardzo mocno ich kochałam. Oni mieli ciężkie i smutne życie dużo cierpieli. Starałam się im jakoś pomagać, ale też wiele przykrości nas spotykało, wiec było różnie.
Mama nie potrafiła bez ojca żyć, - on był jej prawą ręka - w związku z tym jej ostatnie miesiące były po prostu gehenną, do tego ja od wielu lat mieszkam za granicą i to rozstanie nasze powodowało dodatkowe cierpienia w sercach.
Teraz tata często mi się śni. Śnię, że on tak jakby nie wierzy i cały czas przekonuje wszystkich na około, że on nie umarł . Śnię, że mama może być przez kogoś wrzucona do piekła, że ciągle umiera a ja próbuje ją ratować i tak w kółko. Jeden sen był tak bardzo realny; że tata szuka mamę, ale nie może jej odnaleźć. Zadręczają mnie myśli i lęk, że oni gdzieś się gubią i nie mogą nawet po śmierci zaznać spokoju. Tak bardzo się martwię, że przez te wszystkie ciężkie lata i sytuacje nie potrafią zaznać spokoju , a ja wciąż czuję jakby błąkali się między tym światem a zbawiennym po drugiej stronie.
Postanowiłam poszukać kogoś, kto może jest w stanie ich usłyszeć i pomoc im. Czasem mam wrażenie ze już głupieję i że w końcu zwariuję, bo to uczucie, że nadal cierpią nie pozwala mi żyć. Zawsze przed snem modlę się do aniołów stróżów moich rodziców o spokój ich duszy, ale mam wrażenie że nie przynosi to efektu. Jeśli jest Pani osobą która może mi pomóc to proszę o odpowiedź“.

Moja odpowiedź

-Droga Pani, tak dzieje się często,gdy zmarły nie uważa się za zmarłego, lecz za żywą istotę. Proszę wystawić fotografię taty na wierzch i przepasać ją czarną wstążką- tak by on ją widział, gdy pojawi się u boku pani. Ojca przekonać, że jest duchem, że duchy unoszą się i łatwo przemieszczają się z jednego miejsca do drugiego miejsca. Mama nie może całkowicie przejść, bo tata jej w tym przeszkadza. Musi Pani przekazać ojcu, że mamę znajdzie na drodze do innego wymiaru - bo ona tam na niego czeka. Ojciec musi ( bądź Pani może sama ) przywołać jego ducha przewodnika, który go poprowadzi do mamy.

-Dziękuję bardzo za odpowiedź, spróbuję tak zrobić. Pozdrawiam gorąco Czytelniczka.







Komentarze

Popularne posty